Σε μια νέα προσαρμοστική κίνηση προχώρησε ο ελληνικός αερομεταφορέας Aegean για όλα του τα μέλη, με βάση της αλλαγές εξαιτίας του νέου κορωνοϊού (Covid-19).
Η Aegean προτίθεται να διατηρήσει για 6 μήνες επιπλέον τις βαθμίδες των μελών της παρόλο που δεν ταξιδεύουν λόγω του ιού που έχει πλήξει όλο τον κόσμο. Εκτός αυτού, φροντίζει και για όσους έχουν εισιτήριο με εξαργύρωση μιλίων και έχει ακυρωθεί η πτήση τους καθώς τους επιστρέφουν το σύνολο των μιλίων που έχουν εξαργυρώσει και το συνολικό ποσό των φόρων για τις πτήσεις.
Πιο αναλυτικά, η εταιρεία αναφέρει: «Στο Miles+Bonus προσαρμοζόμαστε συνεχώς στις πρωτόγνωρες συνθήκες που έχει προκαλέσει η πανδημία COVID-19 και έχουν επηρεάσει την καθημερινή ζωή, τις συνήθειες αλλά και την πτητική σας δραστηριότητα. Κατανοούμε την ανάγκη σας για περισσότερη ευελιξία και σιγουριά, και φροντίζουμε να συνεχίσετε να επωφελείστε από τις υπηρεσίες μας και τα προνόμια του προγράμματος Miles+Bonus. Για το λόγο αυτό προχωρούμε στις παρακάτω ενέργειες:
Επέκταση της βαθμίδας σας. Σας εξασφαλίζουμε την επέκταση της ημερομηνίας λήξης της βαθμίδας σας για 6 μήνες επιπλέον, έως και 12.01.2021. Με τη συγκεκριμένη διευκόλυνση θα έχετε πλέον στη διάθεσή σας 18 μήνες, αντί για 12, προκειμένου να καλύψετε τα κριτήρια της διατήρησης της βαθμίδας σας. Η κάρτα μέλους σας έχει ανανεωθεί με την επαναφορά της βαθμίδας σας, καθώς και τη νέα ημερομηνία λήξης της και μπορείτε να τη βρείτε στον Miles+Bonus λογαριασμό σας είτε κάνοντας login στο aegeanair.com ή μέσω του AEGEAN App. Αν επιθυμείτε να προχωρήσετε σε εκτύπωση της κάρτας σας, μπορείτε να το κάνετε στον Miles+Bonus Λογαριασμό σας μέσω του aegeanair.com ή μέσω του AEGEAN App επιλέγοντας «Επανέκδοση κάρτας».
Επιστροφή μιλίων & φόρων. Αν έχετε εισιτήριο με εξαργύρωση μιλίων και έχει ακυρωθεί η πτήση σας, σας επιστρέφουμε το σύνολο των μιλίων που έχετε εξαργυρώσει και το συνολικό ποσό των φόρων για πτήσεις του δικτύου της AEGEAN, της Olympic Air, καθώς και της Star Alliance.»