Ταξιδεύω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Οι φορές που περίμενα στο αεροδρόμιο είτε γιατί υπήρχε καθυστέρηση είτε γιατί το αεροπλάνο δεν πέταξε ποτέ, ήταν αρκετές. Παλιότερα δεν υπήρχε τρόπος να υπερασπιστείς τον εαυτό σου και τα δικαιώματά σου απέναντι στις εταιρείες. Σήμερα όμως μήπως έχει αλλάξει αυτό; Ναι έχει αλλάξει!
Η απάντηση στις προσευχές των απανταχού ταξιδιωτών είναι η AirHelp. Η είναι μια εταιρεία που βοηθάει τους ταξιδιώτες να κερδίσουν τις αποζημιώσεις από καθυστερημένες πτήσης ή από overbookings. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2013 και έχει διαχειριστεί εκατομμύρια υποθέσεις παγκοσμίως. Έχει μάλιστα βοηθήσει μέχρι αυτή τη στιγμή περισσότερους από τρία εκατομμύρια επιβάτες παγκοσμίως. Η έδρα της AirHelp είναι στη Νέα Υόρκη, ενώ έχει παρουσία σε 30 χώρες, εξυπηρετεί σε 15 γλώσσες και έχει ανθρώπινο δυναμικό πάνω από 500 υπαλλήλους παγκοσμίως.
Η φιλοσοφία της AirHelp είναι απλή και είναι υπέρ του κάθε ταξιδιώτη. Ουσιαστικά είναι μια προσπάθεια να εκπαιδεύσει τους επιβάτες έτσι ώστε να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους. Επίσης ουσιαστικά τους εξασφαλίζει, μιας και δεν θα είναι ποτέ πια αβοήθητοι. Αντιθέτως κάθε φορά που κάτι θα πηγαίνει στραβά στο ταξίδι, θα μπορούν, μέσω της πλατφόρμας του AirHelp, να βοηθηθούν μέσα σε λιγότερο από 3 λεπτά. Στην AirHelp οι αεροπορικές εταιρείες δεν μπορούν να προβάλουν δικαιολογίες που δεν ισχύουν διότι γνωρίζουν ότι θα έρθουν αντιμέτωποι με το νομικό δίκτυο που διαθέτει. Τέλος, η πληρωμή της AirHelp γίνεται μόνο εφόσον η αεροπορική δώσει τελικά την αποζημίωση, και είναι ένα ποσόστο αυτής.
Όλες αυτές οι πληροφορίες είναι χρήσιμες για όλους εμάς που ταξιδεύουμε συχνά, αλλά μπορεί να μην ξέρουμε όλα μας τα δικαιώματα. Βρες την AirHelp και στο Facebook εδώ.
Φυσικά μην παραλείψεις να δεις το ενδιαφέρον σχετικό βιντεάκι που ανεβάσαμε στο Youtube.